Etichete

poezii (15)

duminică, 16 octombrie 2011

DOR DE TINE

DOR DE TINE


Mi-e dor de tine iubito
Mi-e dor de vocea ta,
Sa te am iar langa mine
Sa fii in preajma mea.


Nu te-am atins de-atata vreme
Ai nostrii ochi nu s-au vazut,
Dragostea a-mbatranit devreme
Dorul s-a facut carunt.




Gnene-s scaldate-n lacrimi
Ce si-au facut pe-obraz traseu,
Fata-i ascunsa intre imagini
Iar buzele rostesc numele tau.


Inima-i nelinistita
Si zbuciumata-i tot mereu,
Lipsa ta e resimtita
In adancul sufletului meu.


Inca putina vreme
Si ne vom revedea
Buzele se vor atinge
Bratele s-or incrucisa.


Nu voi mai pleca
Singurica sa te las,
Iti voi oferi dragostea mea
Puiul meu de ingeras.


         Aceasta poezie imi apartine!!!!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. oau...faine versuri, ai inspiratie...imi place cum scrii:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Samy, pentru tine Poezia nu-i decât instrumentul unui funebru narcisism. este jurnalul animalului marin (TU) care trăieşte pe uscat dorind să zboare în aer. Poezia este o căutare de silabe pentru a fi strigăte la barierele necunoscutului şi incognoscibilului. Poezia este scrierea fantomatică. Iti cer pentru promovarea operelor tale sa scrii despre cum apar si dispar curcubeele.
    Cu stima...
    Catalin
    ♥~♥~♥~♥♥~♥~♥~♥♥~♥~♥~♥♥~♥~♥~
    ███████████████████████████
    ஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐஐ

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar invata toti dansul dragostei,ca tine, lumea ar fi lipsita de griji si toti oamenii ar fi fericiti. Inseamna mult sa te hranesti in fiecare secunda si cu toate astea sa traiesti mereu cu senzatia de foame.Bravo pentru originalitate. continua prin a fi tu insuti si scrie ce simti, astfel vei ajunge departe. cu drag, Clau

    RăspundețiȘtergere
  4. Samy...felicitari pentru postarile pe care le ai pe acest blog...dupa cate imi dau seama poezia trebue sa fie cu dedicatie...eu asa cred...cu mult drag si respect pt toot ceea ce faci...lary:)

    RăspundețiȘtergere