Etichete

poezii (15)

sâmbătă, 22 octombrie 2011

DOR DE SEARA



Cum doreste o albina
Polenul unei flori,
Asa doresc sa ma trezesc
In a’ tale brate, in ai zilei zori.

Sa te sarut pe-obraz,
Pe frunte si pe gat,
Pe gurita de topaz
Sa te sarut la nesfarsit.


Sa te-alint cu mangaieri,
Si cu vorbe de argint,
Prin par sa-ti fac carari
Pielea fina s-o ating.

Imi doresc sa te revad;
Sa ne-ntalnim cat mai curand,
A ta privire sa o vad
De fericire murmurand.



Acel zambet stralucit
Ce demult m-a fermecat,
Va dainui la nesfasit
Caci inima el mi-a furat.

Mi-e dor sa ma privesti
Mi-e dor sa ma mai certi,
Mi-e dor sa ma iubesti
Mi-e dor sa ma mai ierti.



Aceasta poezie imi apartine

2 comentarii:

  1. Iubirea inseamna incredere, daruire, dar totodata si cea mai mare durere care-ti poate fi provocata in interior. La intrebarea "iubesti?", sunt atat de putini care pot raspunde sincer, incat nu cred ca ar incapea nici macar intr-un saculet. Pentru ca multi se tem sa nu sufere, putini stiu sa iubeasca cu adevarat. Dureros este faptul ca lumea refuza sa mai creada in iubire adevarata in zilele noastre si este un sentiment prea pur si prea frumos pentru a fi inlaturat, toti avem nevoie de dragoste, toti simtim nevoia sa iubim, sa credem in culorile curcubeului, in lumina orbitoare a soarelui si in vrajile noptii. Tine minte caci atunci cand te vei indragosti cu adevarat, iti va cadea drag un suflet si nu o simpla imagine.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos compui...Domnul tia dat un dar care va trebui sa il folosesti se de acum incolo...multa pace si binecuvantare...

    RăspundețiȘtergere