Etichete

poezii (15)

luni, 20 februarie 2012




                           Un vis  pustiu




Imi iau avant către intinsul, ce marea il inghite
Si luna si stele in apa se-oglindira
Dar eu o singura tinta am in minte
Si nici nu observ cum valul mă fura.



Valul in larg ma poarta
Ma izbeste de creste ascutite
Apa imi decide a mea soarta
Duhul si trupul, imi vor fi despartite.

Se face c-ajung pe o pajiste-ntinsa
Si plina cu nisip, de aur curat
Imagine sumbra, din cripte desprinsa
Si doar viata lipseste, intr-un cerc cenzurat.



In calea mea, doar cioate gasesc
Multime de scoici, si oase felurite
In acest loc nu vreau sa zabovesc,
Dar eu tanjesc după ochii fetei iubite.

Totul e mort, de soare pustiit,
Imaginea-mi fuge, ochii-i inchid
O umbra apare, o vad inzecit
Si  marea inghite soarele lichid.


Pe cer sunt numai stele... si e plina zi
O insula de groaza, faurita pe loc
E locul in care ma aflu si azi,
Si umbre ma trec prin sabie si foc.

A soarelui absenta din mine, mă doare
Iar luna, sa o privesc nu pot,
Imi doresc neincetat cu ardoare
Sa ma trezesc, sa vad ca nu-s mort.



Si-ntruna ma rog, si tip in ecou
Spre intinsul pustiu, si-a marii larg
Orizontul si cerul, au pereti de cavou
Si printre lacrimi, parca zaresc un catarg.

Dar e un alt val urias, ce vine urland
Se izbeste de  mal , se sparge spumegand,
Eu privesc disperat in zare,
                                            Si raman pe genunchi ... plangand.

Aceasta poezie im partine....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu